Jak wymienić produkt na inny?
1. Zapakuj nieużywany kostium w bezpieczne pudełko lub kopertę – nie musi to być oryginalne pudełko. Bibuły i pocztówki nie są konieczne.
2. Wypełnij formularz wymiany dołączony do zamówienia. Odesłanie paragonu nie jest wymagane.
3. Przygotowaną paczkę przyślij do nas na adres: Pracownia Bodymaps, ul. Odolańska 20/20, 02-560 Warszawa lub do Paczkomatu InPost WAW229AP ul. Wiktorska 15 (koniecznie prosimy o dodanie adresu mailowego hello@bodymaps.pl). Jeśli kurier poprosi o numer kontaktowy do osoby odbierającej przesyłkę, podaj: (+48) 500 208 607.
4. Nie jest to konieczne, ale wysłanie nam informacji mailowej, że przesyłka została nadana może przyśpieszyć cały proces. Jeśli jest taka opcja, prześlij nam też numer listu przewozowego lub listu poleconego na adres hello@bodymaps.pl.
5. W ciągu max. 5 dni roboczych od odebrania przesyłki nadamy do Ciebie przesyłkę kurierem InPost lub Paczkomaty.
Wymiany wysyłamy na nasz koszt (dotyczy to przesyłek na terenie Polski). Jeśli jednak bardzo się spieszysz, radzimy złożyć nowe zamówienie i zwrócić poprzednie – tym sposobem czas oczekiwania znacznie się skróci. Przy wymianach poza granicami Polski jedyną możliwością jest zwrot i złożenie ponownego zamówienia.